Integracja kodu monitorującego Sales Manago
W planowaniu biznesu ważna jest możliwość jego skalowania. Proces ten ułatwiają nowe systemy automatyzacji marketingu między innymi Sales Manago. Zobacz jak wygląda integracja kodu monitorującego Sales Manago i zacznij rozwijać swój biznes ze zdwojonym tempem.
Sales Manago
Sales Manago to kombajn marketingowy, który warto znać i stosować w praktycznie każdym biznesie. Jest on uniwersalnym połączeniem wszystkich funkcji, które przydają się w prowadzeniu skuteczniej sprzedaży. Nowoczesne rozwiązania, śledzą zachowania klientów na Twojej stronie, a zebrane informacje ułatwią Ci skuteczniej docierać do klientów oraz przedstawiać im ofertę dostosowaną indywidualnie do ich potrzeb.
TIP: Podstawowe funkcje takie jak:
- Formularze i pop-upy (pozyskiwanie klientów)
- CRM (zarządzanie klientami)
- Webpush (komunikacja bezpośrednio na urządzenia użytkowników)
- Life-chat (komunikacja z poziomu witryny)
możesz wdrożyć już w darmowym pakiecie. Newslettery dla bazy do 1000 klientów można wysyłać już od 29 zł miesięcznie.
Dodatkowym atutem SalesManago jest bardzo pomocny Support, który zawsze ma otwarty umysł na pomysły swoich klientów i stara się najmocniej wspierać dążenie do głównego celu, którym jest zwiększenie sprzedaży.
Integracja kodu monitorującego Sales Manago
Integracja jest stosunkowo prosta i w zależności od Twojej witryny możliwa do wdrożenia na trzy sposoby. Do integracji kodu monitorującego Sales Manago wykorzystaj ręczną edycję plików CMS lub gotowe wtyczki. Osobiście polecam skorzystanie z Google Tag Manager, z którego pomocą bardzo prosto wgrasz dowolny kod na swoją stronę.
Jeśli nie masz konta Google Tag Manager podpiętego do swojej strony polecam Ci przeczytać artykuł Jak podpiąć narzędzia do śledzenia Google za jednym zamachem.
Edycja kodu w plikach
Edycji kodu w plikach dokonasz za pomocą klienta FTP, lub bezpośrednio w panelu WordPress. Pamiętaj, aby zawsze działać na kopii plików, aby w razie pomyłki nie stracić strony
-
Odszukaj plik odpowiedzialny za strukturę nagłówka strony. Zwykle będzie to header.php. Musi on zawierać sekcję
<head></head>
<body></body> - Pobierz plik na swój komputer, następnie edytuj go. W przypadku edycji plików w panelu WP uważaj, lub zrób kopię całej treści pliku do odrębnego pliku na swoim komputerze. Odszukaj fragment zamykający sekcję </body> i zaraz przed nim wklej skopiowany z panelu Sales Manago kod monitorujący.
-
Zapisz, a w przypadku korzystania z klienta FTP wgraj plik ponownie na serwer.
Google Tag Manager
- Zaloguj się do swojego konta Google Tag Manager i przejdź do odpowiedniego kontenera.
- Dodaj nowy tag, a następnie uzupełnij dane
- Nazwa – SalesManago [kod monitorujący]
- Konfiguracja tagu – Wybierz typ tagu: Niestandardowy kod HTML
- Wklej kod monitorujący SalesManago w wyznaczone miejsce.
Kod monitorujący SalesManago znajdziesz w panelu, przechodząc do ustawień, a następnie klikając “Integracja”
- Reguły – Kliknij wybierz regułę, a następnie zaznacz All Pages
- Zapisz!
Nie zapomnij opublikować swojej wersji!
Integracja za pomocą wtyczek
Możesz również skorzystać z gotowych rozwiązań. Integracja kodu monitorującego Sales Manago może odbyć się za pomocą dedykowanych wtyczek. W zależności od Twojego CMS, wpisz w wyszukiwarkę wtyczek nazwę Sales Manago i postępuj zgodnie z instrukcjami.
CMS, dla których dostępne są gotowe integracje to:
- PrestaShop
- Magento
- WordPress
- Joomla!